Yongary's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Avatar
2009, in 13 top lists Check -
2
Star Trek
2009, in 5 top lists Check -
3
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
4
Iron Man
2008, in 7 top lists Check -
5
The Da Vinci Code
2006, in 4 top lists Check -
6
Iron Man 2
2010, in 3 top lists Check -
7
Grown Ups
2010, in 2 top lists Check -
8
Eragon
2006, in 2 top lists Check -
9
Jumper
2008, in 1 top list Check -
10
Battle: Los Angeles
2011 — a.k.a. Battle Los Angeles, in 1 top list Check -
11
Stranger Than Fiction
2006, in 0 top lists Check -
12
American Movie
1999, in 5 top lists Check -
13
Chasing Amy
1997, in 2 top lists Check -
14
District 9
2009, in 10 top lists Check -
15
Fido
2006, in 1 top list Check -
16
Bubba Ho-Tep
2002, in 3 top lists Check -
17
The Call of Cthulhu
2005, in 1 top list Check -
18
School of Rock
2003, in 3 top lists Check -
19
EuroTrip
2004, in 0 top lists Check -
20
I Now Pronounce You Chuck & Larry
2007, in 2 top lists Check -
21
Little Nicky
2000, in 0 top lists Check -
22
Mr. Deeds
2002, in 1 top list Check -
23
The Men Who Stare at Goats
2009, in 0 top lists Check -
24
The Graduate
1967, in 29 top lists Check -
25
Our Idiot Brother
2011, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 42