DonkeysRAliens's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pearl Harbor
2001, in 2 top lists Check -
2
Dinosaur
2000, in 2 top lists Check -
3
G-Force
2009, in 2 top lists Check -
4
Carry on Up the Khyber
1968, in 2 top lists Check -
5
Stargate
1994, in 3 top lists Check -
6
Godzilla
1998, in 2 top lists Check -
7
Scooby-Doo
2002, in 2 top lists Check -
8
Meet the Fockers
2004, in 4 top lists Check -
9
Resident Evil
2002, in 1 top list Check -
10
xXx
2002, in 2 top lists Check -
11
The Golden Compass
2007, in 2 top lists Check -
12
Jumper
2008, in 1 top list Check -
13
Chicken Little
2005, in 2 top lists Check -
14
Local Hero
1983, in 10 top lists Check -
15
Charlie's Angels
2000, in 2 top lists Check -
16
The Goonies
1985, in 5 top lists Check -
17
The Italian Job
2003, in 1 top list Check -
18
The Twilight Saga: New Moon
2009, in 2 top lists Check -
19
Basic Instinct
1992, in 10 top lists Check -
20
The Miracle Maker
2000, in 1 top list Check -
21
Doctor Dolittle
1998, in 2 top lists Check -
22
Top Gun
1986, in 8 top lists Check -
23
Fast & Furious
2009, in 2 top lists Check -
24
Prince of Persia: The Sands of Time
2010, in 1 top list Check -
25
Mamma Mia!
2008, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 47