AguirreLL912's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
11
Mrs. Doubtfire
1993, in 6 top lists Check -
13
Sleepy Hollow
1999, in 4 top lists Check -
15
The Prince of Egypt
1998, in 3 top lists Check -
21
What Lies Beneath
2000, in 3 top lists Check -
23
Pocahontas
1995, in 3 top lists Check -
24
Deep Impact
1998, in 2 top lists Check -
27
Tarzan
1999, in 4 top lists Check -
28
Pearl Harbor
2001, in 2 top lists Check -
33
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
35
The Addiction
1995, in 5 top lists Check -
36
Quills
2000, in 1 top list Check -
37
Million Dollar Baby
2004, in 12 top lists Check -
38
Lost in Translation
2003, in 19 top lists Check -
39
Leaving Las Vegas
1995, in 5 top lists Check -
40
Good Will Hunting
1997, in 12 top lists Check -
43
Careful, He Might Hear You
1983, in 1 top list Check -
44
Braveheart
1995, in 19 top lists Check -
45
Billy Jack
1971, in 2 top lists Check -
47
Undercurrent
1946, in 1 top list Check -
50
Follow Me Quietly
1949, in 1 top list Check -
52
Rudy
1993, in 2 top lists Check -
55
Prospero's Books
1991, in 4 top lists Check -
57
Ambition
1992, in 0 top lists Check -
60
Distant Voices, Still Lives
1988, in 11 top lists Check -
65
Everything Will Be Ok
2006, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 151