Alosereffort's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
2
300
2006, in 6 top lists Check -
3
Clerks
1994, in 9 top lists Check -
4
Days of Heaven
1978, in 19 top lists Check -
5
A.I. Artificial Intelligence
2001, in 11 top lists Check -
6
RoboCop
1987, in 15 top lists Check -
7
Love Story
1970, in 6 top lists Check -
8
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
1999, in 5 top lists Check -
9
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
2005, in 6 top lists Check -
10
Fahrenheit 9/11
2004, in 9 top lists Check