Alvarex3x's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
37
Rambo: First Blood Part II
1985, in 4 top lists Check -
85
Freddy's Dead: The Final Nightmare
1991, in 1 top list Check -
205
Kickboxer 2: The Road Back
1991, in 0 top lists Check -
24
Alien³
1992, in 1 top list Check -
91
Children of the Corn II: The Final Sacrifice
1992, in 0 top lists Check -
30
Cliffhanger
1993, in 3 top lists Check -
109
Street Fighter
1994, in 1 top list Check -
197
Assassins
1995 — a.k.a. Day of Reckoning, in 1 top list Check -
118
Executive Decision
1996, in 0 top lists Check -
121
Striptease
1996, in 0 top lists Check -
178
A Thin Line Between Love and Hate
1996, in 0 top lists Check -
9
Con Air
1997, in 3 top lists Check -
124
Dante's Peak
1997, in 0 top lists Check -
131
The Peacemaker
1997, in 0 top lists Check -
215
Godzilla
1998, in 2 top lists Check -
53
The Ninth Gate
1999, in 1 top list Check -
146
Baise-moi
2000, in 3 top lists Check -
180
A Better Way to Die
2000, in 0 top lists Check -
153
Road to Perdition
2002, in 6 top lists Check -
157
Dot the I
2003, in 0 top lists Check -
162
The Foreigner
2003, in 0 top lists Check -
17
Ocean's Twelve
2004, in 4 top lists Check -
251
Secret Window
2004, in 0 top lists Check -
167
Basic Instinct 2
2006, in 2 top lists Check -
169
Turistas
2006, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 33