AtomicSquid's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
38
Spider-Man 3
2007, in 3 top lists Check -
18
Batman & Robin
1997, in 2 top lists Check -
13
Transformers
2007, in 4 top lists Check -
170
Alice in Wonderland
2010, in 3 top lists Check -
44
Wild Wild West
1999, in 2 top lists Check -
3
Godzilla
1998, in 2 top lists Check -
15
Van Helsing
2004, in 2 top lists Check -
2
Crash
2004, in 4 top lists Check -
17
Armageddon
1998, in 4 top lists Check -
4
I Am Legend
2007, in 5 top lists Check -
29
Independence Day
1996, in 8 top lists Check -
34
Mission: Impossible II
2000, in 3 top lists Check -
43
Waterworld
1995, in 3 top lists Check -
28
Home Alone 2: Lost in New York
1992, in 3 top lists Check -
5
I, Robot
2004, in 3 top lists Check -
39
The Incredible Hulk
2008, in 2 top lists Check -
33
Love Actually
2003, in 3 top lists Check -
70
Speed 2: Cruise Control
1997, in 0 top lists Check -
25
Face/Off
1997, in 7 top lists Check -
46
Showgirls
1995, in 6 top lists Check -
49
Anger Management
2003, in 2 top lists Check -
23
Con Air
1997, in 3 top lists Check -
24
Deep Impact
1998, in 2 top lists Check -
47
Manos: The Hands of Fate
1966, in 3 top lists Check -
16
Akira
1988, in 22 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 169