Biscottone's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
2
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
3
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
4
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
5
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
6
Lost in Translation
2003, in 19 top lists Check -
7
Twelve Monkeys
1995 — a.k.a. 12 Monkeys, in 15 top lists Check -
8
Star Trek
2009, in 4 top lists Check -
9
The Irishman
2019, in 7 top lists Check -
10
Zodiac
2007, in 14 top lists Check -
11
Sucker Punch
2011, in 0 top lists Check -
12
Man of Steel
2013, in 2 top lists Check -
13
Inherent Vice
2014, in 6 top lists Check -
14
Breaking Bad
2008, in 0 top lists Check -
15
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
2005, in 6 top lists Check -
16
Pasolini
2014, in 1 top list Check -
17
Mandy
2018, in 4 top lists -
18
Black Widow
2021, in 1 top list Check -
19
La La Land
2016, in 18 top lists Check -
20
Manchester by the Sea
2016, in 7 top lists Check -
21
Space Jam: A New Legacy
2021, in 0 top lists Check -
22
The Royal Tenenbaums
2001, in 8 top lists Check -
23
The Hurt Locker
2008, in 13 top lists Check