Ca_horror_fan's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Ultraviolet
2006, in 0 top lists Check -
2
Escape from L.A.
1996, in 0 top lists Check -
11
Ghosts of Mars
2001, in 0 top lists Check -
16
Alone in the Dark
2005, in 0 top lists Check -
17
Terminator Genisys
2015, in 1 top list Check -
18
Terminator Salvation
2009, in 2 top lists Check -
19
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
2006, in 4 top lists Check -
21
Mission: Impossible - Ghost Protocol
2011, in 2 top lists Check -
22
Fast Five
2011, in 2 top lists Check -
27
Resident Evil: Afterlife
2010, in 1 top list Check