Christian Powell's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
3
Witness
1985, in 8 top lists Check -
4
Leaves of Grass
2009, in 0 top lists Check -
5
Spread
2009, in 0 top lists Check -
7
The Wolfman
2010, in 1 top list Check -
11
Elizabeth: The Golden Age
2007, in 0 top lists Check -
13
You Will Meet a Tall Dark Stranger
2010, in 0 top lists Check -
15
Romeo + Juliet
1996, in 7 top lists Check -
17
Uncertainty
2008, in 0 top lists Check -
18
Charlie Wilson's War
2007, in 0 top lists Check -
19
Choke
2008, in 0 top lists Check -
20
Greenberg
2010, in 1 top list Check -
21
Happiness Runs
2010, in 0 top lists Check -
23
Master and Commander: The Far Side of the World
2003, in 8 top lists Check -
24
Sideways
2004, in 8 top lists Check -
25
Munich
2005, in 4 top lists Check -
26
Michael Clayton
2007, in 2 top lists Check -
27
Winter's Bone
2010, in 6 top lists Check -
30
The Break-Up
2006, in 2 top lists Check -
33
Sid and Nancy
1986, in 3 top lists Check -
41
The Weather Man
2005, in 0 top lists Check -
42
Les Misérables
2012, in 5 top lists Check -
44
Marie Antoinette
2006, in 4 top lists Check -
45
Cosmopolis
2012, in 2 top lists Check -
46
The Fifth Estate
2013, in 0 top lists Check