Christianne's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
12
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
14
District 9
2009, in 10 top lists Check -
17
Star Trek
2009, in 4 top lists Check -
30
Independence Day
1996, in 8 top lists Check -
32
The Matrix Reloaded
2003, in 5 top lists Check -
34
The Lost World: Jurassic Park
1997, in 4 top lists Check -
35
Armageddon
1998, in 4 top lists Check -
41
X-Men: The Last Stand
2006, in 3 top lists Check -
44
Men in Black II
2002, in 3 top lists Check -
46
The Matrix Revolutions
2003, in 4 top lists Check -
48
Signs
2002, in 5 top lists Check -
51
Godzilla
1998, in 2 top lists Check -
52
X-Men Origins: Wolverine
2009, in 2 top lists Check -
53
Planet of the Apes
2001, in 2 top lists Check -
54
Deep Impact
1998, in 2 top lists Check -
69
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
70
Total Recall
1990, in 8 top lists Check -
71
The Incredible Hulk
2008, in 2 top lists Check -
75
Ghostbusters II
1989, in 2 top lists Check -
82
The Falls
1980, in 3 top lists Check -
89
Phantasm
1979, in 2 top lists Check -
113
Alien³
1992, in 1 top list Check -
127
Starship Troopers
1997, in 9 top lists Check