Dazedhaze's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
12
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
14
Braveheart
1995, in 19 top lists Check -
10
Sling Blade
1996, in 1 top list Check -
9
The Game
1997, in 3 top lists Check -
5
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
11
Cats & Dogs
2001, in 2 top lists Check -
16
Jay and Silent Bob Strike Back
2001, in 0 top lists Check -
8
X2
2003 — a.k.a. X2: X-Men United, in 5 top lists Check -
2
A History of Violence
2005, in 11 top lists Check -
3
Inside Man
2006, in 1 top list Check -
4
Transformers
2007, in 4 top lists Check -
1
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
7
The Road
2009, in 1 top list Check -
6
Transformers: Revenge of the Fallen
2009, in 2 top lists Check -
13
Captain America: The First Avenger
2011, in 2 top lists Check -
15
Project X
2012, in 0 top lists Check