Dbratz's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
2
The Doors
1991, in 0 top lists Check -
6
The Fugitive Kind
1960, in 1 top list Check -
1
From Here to Eternity
1953, in 13 top lists Check -
16
I Care a Lot
2020, in 0 top lists -
14
Fred Claus
2007, in 0 top lists Check -
9
City of Angels
1998, in 2 top lists Check -
8
Anything Goes
1956, in 0 top lists Check -
12
Fantastic Four
2005, in 3 top lists Check -
11
The Nanny Diaries
2007, in 0 top lists Check -
7
This Means War
2012, in 0 top lists Check -
4
The Basketball Diaries
1995, in 0 top lists Check -
5
No Orchids for Miss Blandish
1948 — a.k.a. Black Dice, in 1 top list Check -
10
The Lake House
2006, in 0 top lists Check -
13
The Flesh and Blood Show
1972, in 0 top lists Check -
17
Malibu Beach
1978 — a.k.a. Sunset Cove, in 0 top lists Check -
15
Life Stinks
1991, in 0 top lists Check -
3
The Avengers
1998, in 0 top lists Check