Doctor_bear's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
West Side Story
1961, in 22 top lists Check -
2
Grindhouse
2007, in 1 top list Check -
3
Sicko
2007, in 0 top lists Check -
4
Wild Wild West
1999, in 2 top lists Check -
5
Fahrenheit 9/11
2004, in 9 top lists Check -
6
The Expendables
2010, in 1 top list Check -
7
Face/Off
1997, in 7 top lists Check -
8
Batman & Robin
1997, in 2 top lists Check -
9
Hercules
1997, in 4 top lists Check -
10
Scooby-Doo
2002, in 2 top lists Check -
11
Liar Liar
1997, in 4 top lists Check -
12
Terminator Salvation
2009, in 2 top lists Check -
13
Grease
1978, in 12 top lists Check -
14
Click
2006, in 3 top lists Check -
15
Monsters vs. Aliens
2009, in 2 top lists Check -
16
Die Another Day
2002, in 2 top lists Check -
17
National Treasure: Book of Secrets
2007, in 2 top lists Check -
18
Star Wars: Episode II - Attack of the Clones
2002, in 4 top lists Check -
19
Spider-Man
2002, in 7 top lists Check -
20
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
2005, in 6 top lists Check -
21
Spider-Man 3
2007, in 3 top lists Check -
22
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
1999, in 5 top lists Check -
23
Pirates of the Caribbean: At World's End
2007, in 3 top lists Check -
24
American Pie 2
2001, in 3 top lists Check -
25
Casper
1995, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 39