Dubwerth's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Broken Flowers
2005, in 2 top lists Check -
2
Spider-Man 3
2007, in 3 top lists Check -
3
Waterworld
1995, in 3 top lists Check -
4
Capote
2005, in 3 top lists Check -
5
Secret Window
2004, in 0 top lists Check -
6
Wild Wild West
1999, in 2 top lists Check -
7
Accepted
2006, in 0 top lists Check -
8
Knight and Day
2010, in 1 top list Check -
9
Bad Teacher
2011, in 1 top list Check -
10
Pontypool
2008, in 3 top lists Check