Electricash's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
American Pie
1999, in 6 top lists Check -
2
American Pie 2
2001, in 3 top lists Check -
3
Cabin Fever
2002, in 1 top list Check -
4
Doctor Zhivago
1965, in 17 top lists Check -
5
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
6
G.I. Joe: The Rise of Cobra
2009, in 2 top lists Check -
7
Jerry Maguire
1996, in 8 top lists Check -
8
Moonstruck
1987, in 10 top lists Check -
9
The Perfect Storm
2000, in 2 top lists Check -
10
Punch-Drunk Love
2002, in 12 top lists Check -
11
Scary Movie
2000, in 5 top lists Check -
12
The Sound of Music
1965, in 25 top lists Check -
13
Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street
2007, in 6 top lists Check -
14
Transformers
2007, in 4 top lists Check -
15
Runaway Bride
1999, in 2 top lists Check -
16
My Best Friend's Wedding
1997, in 3 top lists Check -
17
Bringing Up Baby
1938, in 23 top lists Check