ExaltedVoid's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Avengers: Infinity War
2018, in 8 top lists Check -
2
Moonlight
2016, in 13 top lists Check -
3
The VVitch: A New-England Folktale
2015 — a.k.a. The Witch, in 4 top lists Check -
4
Superbad
2007, in 5 top lists Check -
5
The Florida Project
2017, in 5 top lists -
6
Boyhood
2014, in 16 top lists Check -
7
E.T. the Extra-Terrestrial
1982, in 30 top lists Check -
8
Little Women
2019, in 5 top lists -
9
Black Panther
2018, in 9 top lists Check -
10
La La Land
2016, in 18 top lists Check -
11
Mad Max: Fury Road
2015, in 23 top lists Check -
12
The Cabin in the Woods
2011, in 4 top lists Check -
13
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
14
The Blair Witch Project
1999, in 14 top lists Check -
15
Ringu
1998, in 12 top lists Check -
16
Holy Motors
2012, in 11 top lists Check -
17
Her
2013, in 10 top lists Check -
18
Hugo
2011, in 6 top lists Check -
19
Paterson
2016, in 4 top lists Check -
20
High Life
2018, in 3 top lists Check -
21
Napoleon Dynamite
2004, in 4 top lists Check -
22
Elf
2003, in 3 top lists Check -
23
Us
2019, in 7 top lists -
24
Star Wars: Episode VIII - The Last Jedi
2017, in 3 top lists Check -
25
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
2005, in 6 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 28