Fede1337's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Antichrist
2009, in 8 top lists Check -
2
Ace Ventura: When Nature Calls
1995, in 2 top lists Check -
3
King Kong
2005, in 6 top lists Check -
4
Misery
1990, in 3 top lists Check -
5
Yes Man
2008, in 1 top list Check -
6
Pink Floyd: The Wall
1982, in 8 top lists Check -
7
The Cabin in the Woods
2011, in 4 top lists Check -
8
Gravity
2013, in 12 top lists Check -
9
The Exorcist
1973, in 27 top lists Check -
10
E.T. the Extra-Terrestrial
1982, in 30 top lists Check -
11
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
12
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
13
Ace Ventura: Pet Detective
1994, in 3 top lists Check -
14
28 Weeks Later
2007, in 2 top lists Check -
15
Happy Feet
2006, in 2 top lists Check -
16
Ghostbusters II
1989, in 2 top lists Check -
17
Men in Black II
2002, in 3 top lists Check