Fernando Vella's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Godzilla
1998, in 2 top lists Check -
2
The Lost World: Jurassic Park
1997, in 4 top lists Check -
3
True Lies
1994, in 5 top lists Check -
4
The Flintstones
1994, in 2 top lists Check -
5
Ocean's Twelve
2004, in 4 top lists Check -
6
The Mask
1994, in 5 top lists Check -
7
Waterworld
1995, in 3 top lists Check -
8
Charlie's Angels: Full Throttle
2003, in 3 top lists Check -
9
Hulk
2003, in 3 top lists Check -
10
Batman & Robin
1997, in 2 top lists Check -
11
Starship Troopers
1997, in 9 top lists Check -
12
Femme Fatale
2002, in 5 top lists Check -
13
Norbit
2007, in 0 top lists Check -
14
Robin Hood
2010, in 1 top list Check -
15
An Unfinished Life
2005, in 0 top lists Check