Ffejenkins's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
District 9
2009, in 10 top lists Check -
2
Hugo
2011, in 6 top lists Check -
3
Live Free or Die Hard
2007, in 2 top lists Check -
4
The Ring
2002, in 5 top lists Check -
5
Apocalypto
2006, in 2 top lists Check -
6
Yes Man
2008, in 1 top list Check -
7
Clueless
1995, in 8 top lists Check -
8
The Machinist
2004, in 1 top list Check -
9
The Emperor's New Groove
2000, in 3 top lists Check -
10
Eastern Promises
2007, in 5 top lists Check -
11
Control
2007, in 1 top list Check -
12
Speed
1994, in 9 top lists Check