Fsw's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The 40 Year Old Virgin
2005 — a.k.a. The 40-Year-Old Virgin, in 5 top lists Check -
2
American Pie 2
2001, in 3 top lists Check -
3
Batman & Robin
1997, in 2 top lists Check -
4
Beverly Hills Cop
1984, in 7 top lists Check -
5
Beverly Hills Cop II
1987, in 2 top lists Check -
6
Charlie's Angels: Full Throttle
2003, in 3 top lists Check -
7
Constantine
2005, in 1 top list Check -
8
Dumb and Dumber
1994, in 8 top lists Check -
9
The English Patient
1996, in 19 top lists Check -
10
Fantastic Four
2005, in 3 top lists Check -
11
The Fast and the Furious
2001, in 2 top lists Check -
12
Home Alone
1990, in 6 top lists Check -
13
Liar Liar
1997, in 4 top lists Check -
14
Mission: Impossible II
2000, in 3 top lists Check -
15
Scooby-Doo
2002, in 2 top lists Check -
16
Transformers
2007, in 4 top lists Check -
17
Tootsie
1982, in 17 top lists Check -
18
You've Got Mail
1998, in 4 top lists Check -
19
Ghost
1990, in 9 top lists Check -
20
Mission: Impossible III
2006, in 3 top lists Check -
21
The Matrix Revolutions
2003, in 4 top lists Check -
22
Waterworld
1995, in 3 top lists Check -
23
Vanilla Sky
2001, in 2 top lists Check -
24
Unbreakable
2000, in 6 top lists Check -
25
Pearl Harbor
2001, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 79