Guido van Dijk's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Braveheart
1995, in 19 top lists Check -
2
The Hurt Locker
2008, in 13 top lists Check -
3
Dances with Wolves
1990, in 18 top lists Check -
4
The Rock
1996, in 5 top lists Check -
5
National Treasure
2004, in 3 top lists Check -
6
American Pie
1999, in 6 top lists Check -
7
Ocean's Twelve
2004, in 4 top lists Check -
8
Mamma Mia!
2008, in 3 top lists Check -
9
Valkyrie
2008, in 1 top list Check -
10
The Hangover Part II
2011, in 2 top lists Check -
11
Hairspray
2007, in 2 top lists Check -
12
Fitna
2008, in 0 top lists Check -
13
Salt
2010, in 2 top lists Check