Hobgoblins5's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Taxi Driver
1976, in 34 top lists Check -
2
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
3
Unforgiven
1992, in 24 top lists Check -
4
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
5
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
6
Fargo
1996, in 27 top lists Check -
7
There Will Be Blood
2007, in 20 top lists Check -
8
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
1999, in 5 top lists Check -
9
The Twilight Saga: Eclipse
2010, in 2 top lists Check -
10
The Twilight Saga: New Moon
2009, in 2 top lists Check -
11
Mamma Mia!
2008, in 3 top lists Check -
12
The Day After Tomorrow
2004, in 3 top lists Check -
13
Pretty Woman
1990, in 12 top lists Check -
14
The Golden Compass
2007, in 2 top lists Check -
15
There's Something About Mary
1998, in 11 top lists Check -
16
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
17
Prince of Persia: The Sands of Time
2010, in 1 top list Check -
18
Runaway Bride
1999, in 2 top lists Check -
19
Chicago
2002, in 7 top lists Check -
20
Meet the Parents
2000, in 4 top lists Check -
21
Shakespeare in Love
1998, in 12 top lists Check -
22
Jerry Maguire
1996, in 8 top lists Check -
23
Bridget Jones's Diary
2001, in 3 top lists Check -
24
Saturday Night Fever
1977, in 13 top lists Check -
25
Sister Act
1992, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 224