James_mccullen's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
19
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
20
Inception
2010, in 21 top lists Check -
17
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
7
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
15
The Avengers
2012, in 7 top lists Check -
35
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
32
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
2
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
13
Pirates of the Caribbean: The Curse of the...
2003, in 13 top lists Check -
132
Boyhood
2014, in 16 top lists Check -
14
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
18
Snatch
2000, in 11 top lists Check -
3
Skyfall
2012, in 4 top lists Check -
5
Life of Pi
2012, in 5 top lists Check -
106
Prisoners
2013, in 8 top lists Check -
31
Jackie Brown
1997, in 5 top lists Check -
8
Funny Games
1997, in 12 top lists Check -
16
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
1998, in 8 top lists Check -
124
Frozen
2013, in 5 top lists Check -
4
Argo
2012, in 8 top lists Check -
74
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
1999, in 5 top lists Check -
1
The English Patient
1996, in 19 top lists Check -
57
Antichrist
2009, in 8 top lists Check -
36
Zombieland
2009, in 2 top lists Check -
174
Superbad
2007, in 5 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 140