Jjpontano's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
E.T. the Extra-Terrestrial
1982, in 30 top lists Check -
2
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
3
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
4
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
5
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
6
Gladiator
2000, in 25 top lists Check