Knecht84's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Her
2013, in 10 top lists Check -
2
American Sniper
2014, in 4 top lists Check -
3
Fahrenheit 9/11
2004, in 9 top lists Check -
4
Chicago
2002, in 7 top lists Check -
5
8½
1963, in 35 top lists Check