Microwaver's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
1999, in 5 top lists Check -
2
Men in Black II
2002, in 3 top lists Check -
3
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
4
Hot Fuzz
2007, in 5 top lists Check -
5
Charlie and the Chocolate Factory
2005, in 4 top lists Check -
6
Pearl Harbor
2001, in 2 top lists Check -
7
The Mummy
1999, in 4 top lists Check -
8
The Mummy Returns
2001, in 3 top lists Check -
9
Star Wars: Episode II - Attack of the Clones
2002, in 4 top lists Check -
10
Ace Ventura: When Nature Calls
1995, in 2 top lists Check -
11
Fantastic Four
2005, in 3 top lists Check -
12
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
13
National Treasure
2004, in 3 top lists Check -
14
Austin Powers in Goldmember
2002, in 2 top lists Check -
15
Bruce Almighty
2003, in 4 top lists Check -
16
AVP: Alien vs. Predator
2004, in 0 top lists Check -
17
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
18
Ghost Rider
2007, in 2 top lists Check -
19
xXx
2002, in 2 top lists Check -
20
The Exorcist
1973, in 27 top lists Check -
21
Domino
2005, in 0 top lists Check -
22
Yes Man
2008, in 1 top list Check -
23
The Fast and the Furious
2001, in 2 top lists Check -
24
Godzilla
1998, in 2 top lists Check -
25
Ferris Bueller's Day Off
1986, in 11 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 27