Nunomscg's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
12
The Fourth Kind
2009, in 1 top list Check -
13
Freddy vs. Jason
2003, in 1 top list Check -
20
My Soul to Take
2010, in 0 top lists Check -
21
A Nightmare on Elm Street
2010, in 0 top lists Check -
29
Texas Chainsaw 3D
2013, in 0 top lists Check -
30
The Wicker Man
2006, in 0 top lists Check -
33
Night Train to Lisbon
2013, in 0 top lists Check -
34
Vacancy
2007, in 1 top list Check -
41
Dorian Gray
2009, in 0 top lists Check -
53
Wrong Turn
2003, in 1 top list Check -
56
The Happening
2008, in 0 top lists Check -
66
ATM
2012, in 0 top lists Check