Onnovdw's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
2
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
3
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
4
Ocean's Twelve
2004, in 4 top lists Check -
5
Chicago
2002, in 7 top lists Check -
6
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
7
Batman Begins
2005, in 11 top lists Check -
8
War of the Worlds
2005, in 5 top lists Check -
9
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
10
Mystic River
2003, in 7 top lists Check