Personaleverything's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
66
Annie Hall
1977, in 34 top lists Check -
65
Heat
1995, in 23 top lists Check -
11
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
36
Martyrs
2008, in 7 top lists Check -
3
The Kids Are All Right
2010, in 6 top lists Check -
21
Signs
2002, in 5 top lists Check -
59
Spring Breakers
2012, in 5 top lists Check -
35
The Village
2004, in 5 top lists Check -
24
Click
2006, in 3 top lists Check -
10
Chicken Little
2005, in 2 top lists Check -
43
Ghostbusters II
1989, in 2 top lists Check -
26
Godzilla
1998, in 2 top lists Check -
53
The Hobbit: The Desolation of Smaug
2013, in 2 top lists Check -
54
Monsters University
2013, in 2 top lists Check -
4
Neighbors
2014, in 2 top lists Check -
30
A Nightmare on Elm Street 3: Dream Warriors
1987, in 2 top lists Check -
5
Robots
2005, in 2 top lists Check -
33
Samâ uôzu
2009 — a.k.a. Summer Wars, in 2 top lists Check -
34
Shark Tale
2004, in 2 top lists Check -
22
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
25
The Twilight Saga: Eclipse
2010, in 2 top lists Check -
23
The Twilight Saga: New Moon
2009, in 2 top lists Check -
27
Van Helsing
2004, in 2 top lists Check -
38
The Children
2008, in 1 top list Check -
29
Dead End
2003, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 65