Priallics's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Counselor
2013, in 1 top list Check -
2
Bad Grandpa
2013, in 0 top lists Check -
3
Requiem for a Dream
2000, in 21 top lists Check -
4
Elizabethtown
2005, in 0 top lists Check -
5
Stuart Little
1999, in 3 top lists Check -
6
Paranormal Activity 4
2012, in 0 top lists Check -
7
Monster House
2006, in 0 top lists Check -
8
Wreck-It Ralph
2012, in 4 top lists Check -
9
Home Alone 2: Lost in New York
1992, in 3 top lists Check -
10
Rocky IV
1985, in 2 top lists Check -
11
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
12
The Hangover
2009, in 5 top lists Check -
13
Harry Potter and the Sorcerer's Stone
2001, in 5 top lists Check -
14
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
15
Life of Pi
2012, in 5 top lists Check -
16
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
17
Casablanca
1942, in 39 top lists Check