RaaniBudenaerts's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Hangover
2009, in 5 top lists Check -
2
Rosemary's Baby
1968, in 21 top lists Check -
3
A.I. Artificial Intelligence
2001, in 11 top lists Check -
4
The Game
1997, in 3 top lists Check -
5
Face/Off
1997, in 7 top lists Check -
6
The Blair Witch Project
1999, in 14 top lists Check -
7
Closer
2004, in 0 top lists Check -
8
The Devil's Advocate
1997, in 3 top lists Check -
9
Ted
2012, in 2 top lists Check -
10
Oblivion
2013, in 1 top list Check -
11
The Italian Job
1969, in 4 top lists Check -
12
Mona Lisa Smile
2003, in 0 top lists Check -
13
Babel
2006, in 5 top lists Check -
14
The Mortal Instruments: City of Bones
2013, in 0 top lists Check -
15
Bad Boys
1995, in 2 top lists Check -
16
Les Misérables
2012, in 5 top lists Check