Rdxtion's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Blind
2004, in 0 top lists -
2
Skeleton Man
2004, in 0 top lists Check -
3
The Da Vinci Code
2006, in 4 top lists Check -
4
The Emerald Forest
1985, in 0 top lists Check -
5
The Exorcist III
1990, in 1 top list Check -
6
The Master of Disguise
2002, in 0 top lists Check -
7
Water
2005, in 3 top lists Check