Salem's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
3
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
4
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
5
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
6
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
7
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
8
Requiem for a Dream
2000, in 21 top lists Check -
9
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
10
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
11
Jaws
1975, in 28 top lists Check -
12
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
13
The Wrestler
2008, in 3 top lists Check -
14
Toy Story
1995, in 25 top lists Check -
15
Crash
2004, in 4 top lists Check -
16
Pirates of the Caribbean: The Curse of the...
2003, in 13 top lists Check -
17
Grindhouse
2007, in 1 top list Check -
18
Walk the Line
2005, in 4 top lists Check -
19
Pink Floyd: The Wall
1982, in 8 top lists Check -
20
Aladdin
1992, in 14 top lists Check -
21
The Curious Case of Benjamin Button
2008, in 6 top lists Check -
22
Spider-Man
2002, in 7 top lists Check -
23
Independence Day
1996, in 8 top lists Check -
24
Star Wars
1977, in 40 top lists Check