TheMadMovieMan's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
29
A Nightmare on Elm Street
2010, in 0 top lists Check -
32
Adrenalin: Fear the Rush
1996, in 0 top lists Check -
42
Teenage Caveman
2002, in 0 top lists Check -
46
The Return
2005, in 1 top list Check -
47
Sheitan
2006, in 1 top list Check -
48
Attack Force
2006, in 0 top lists Check -
63
Cyborg
1989, in 1 top list Check -
66
The Marine
2006, in 0 top lists Check -
69
El rey de la montaña
2007, in 0 top lists Check -
70
The Grudge 2
2006, in 0 top lists Check -
92
Trespassing
2004, in 0 top lists Check -
99
Exorcist II: The Heretic
1977, in 0 top lists Check -
107
Phase IV
1974, in 1 top list Check -
108
Knock Off
1998, in 1 top list Check -
109
The Whole Ten Yards
2004, in 0 top lists Check -
114
The Messengers
2007, in 0 top lists Check -
124
Open Water 2: Adrift
2006, in 0 top lists Check -
130
Lawnmower Man 2: Beyond Cyberspace
1996, in 0 top lists Check -
141
Sublime
2007, in 0 top lists Check -
142
Supernova
2000, in 0 top lists Check -
150
Catacombs
2007, in 0 top lists Check -
156
Shark Night 3D
2011, in 0 top lists Check -
162
Opera
1987, in 2 top lists Check