TopDogg's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Gravity
2013, in 12 top lists Check -
2
50/50
2011, in 0 top lists Check -
3
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
4
The Avengers
2012, in 7 top lists Check -
5
Iron Man
2008, in 8 top lists Check -
6
The Hobbit: An Unexpected Journey
2012, in 2 top lists Check -
7
The Artist
2011, in 8 top lists Check -
8
Thor
2011, in 2 top lists Check