TrojanCentaur's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
2
American History X
1998, in 12 top lists Check -
3
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
4
Full Metal Jacket
1987, in 18 top lists Check -
5
Batman Begins
2005, in 11 top lists Check -
6
The Deer Hunter
1978, in 26 top lists Check -
7
Casino Royale
2006, in 7 top lists Check -
8
The Matrix Revolutions
2003, in 4 top lists Check -
9
Mission: Impossible III
2006, in 3 top lists Check -
10
Jurassic Park III
2001, in 2 top lists Check -
11
G.I. Joe: The Rise of Cobra
2009, in 2 top lists Check -
12
Shakespeare in Love
1998, in 12 top lists Check -
13
Dead Poets Society
1989, in 12 top lists Check -
14
A.I. Artificial Intelligence
2001, in 11 top lists Check