Uber_Nick's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
3
District 9
2009, in 10 top lists Check -
4
The Social Network
2010, in 13 top lists Check -
5
Ferris Bueller's Day Off
1986, in 11 top lists Check -
6
Black Swan
2010, in 12 top lists Check -
7
To Kill a Mockingbird
1962, in 18 top lists Check -
8
The Avengers
2012, in 7 top lists Check -
9
Brazil
1985, in 23 top lists Check -
10
Casino Royale
2006, in 7 top lists Check -
11
Dredd
2012, in 0 top lists Check