Valters's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
2
12 Rounds
2009, in 0 top lists Check -
5
Buried
2010, in 0 top lists Check -
13
Pathology
2008, in 0 top lists Check -
18
The Grudge 3
2009, in 0 top lists Check -
19
The Happening
2008, in 0 top lists Check -
22
The Tourist
2010, in 1 top list Check -
25
The Killer Inside Me
2010, in 1 top list Check -
28
Dorian Gray
2009, in 0 top lists Check -
31
Fast Five
2011, in 2 top lists Check -
34
Broken Arrow
1996, in 3 top lists Check -
36
Sinister
2012, in 1 top list Check