Warempel's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Factory Girl
2006, in 0 top lists Check -
2
Animal Farm
1954, in 2 top lists Check -
3
The Nutty Professor
1963, in 11 top lists Check -
4
The Producers
1967, in 14 top lists Check -
5
Unbreakable
2000, in 6 top lists Check -
6
The Squid and the Whale
2005, in 5 top lists Check -
7
X: First Class
2011 — a.k.a. X-Men: First Class, in 3 top lists Check -
8
Friday After Next
2002, in 0 top lists Check -
9
Lucky Luke
2009, in 0 top lists Check -
10
Boat Trip
2002, in 0 top lists Check -
11
Horrible Bosses
2011, in 2 top lists Check -
12
The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1
2011, in 2 top lists Check -
13
The Passion of the Christ
2004, in 4 top lists Check -
14
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
15
A Fish Called Wanda
1988, in 8 top lists Check -
16
The Blair Witch Project
1999, in 14 top lists Check -
17
Just Friends
2005, in 0 top lists Check