Eu_du's favorited movies - page 2
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
26
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
27
The Exorcist
1973, in 27 top lists Check -
28
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
29
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
30
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
31
Fargo
1996, in 27 top lists Check -
32
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
33
Singin' in the Rain
1952, in 37 top lists Check -
34
Rear Window
1954, in 31 top lists Check -
35
Oldeuboi
2003 — a.k.a. Oldboy, in 34 top lists Check -
36
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
37
Rope
1948, in 10 top lists Check -
38
Goodfellas
1990, in 31 top lists Check -
39
The Godfather
1972, in 42 top lists Check -
40
The Godfather Part II
1974, in 32 top lists Check -
41
Cidade de Deus
2002 — a.k.a. City of God, in 22 top lists Check -
42
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
43
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
44
Back to the Future
1985, in 25 top lists Check -
45
Sen to Chihiro no kamikakushi
2001 — a.k.a. Spirited Away, in 39 top lists Check -
46
Moon
2009, in 5 top lists Check -
47
The Wrestler
2008, in 3 top lists Check -
48
300
2006, in 6 top lists Check -
49
Meet the Fockers
2004, in 4 top lists Check -
50
X2
2003 — a.k.a. X2: X-Men United, in 5 top lists Check
Showing items 26 – 50 of 63