Dukefrukem's favorited movies - page 4
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
76
The Abyss
1989, in 3 top lists Check -
77
Transsiberian
2008, in 0 top lists Check -
78
Trigger Man
2007, in 0 top lists Check -
79
The Invisible Man
1933, in 8 top lists Check -
80
The Machinist
2004, in 1 top list Check -
81
Tremors II: Aftershocks
1996, in 0 top lists Check -
82
The Wicker Man
1973, in 13 top lists Check -
83
Sukiyaki uesutan Jango
2007 — a.k.a. Sukiyaki Western Django, in 0 top lists Check -
84
Unforgiven
1992, in 24 top lists Check -
85
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
86
Snowpiercer
2013, in 2 top lists Check -
87
The Forgotten
2004, in 0 top lists Check -
88
Captain America: The Winter Soldier
2014, in 3 top lists Check -
89
Gravity
2013, in 12 top lists Check -
90
Her
2013, in 10 top lists Check -
91
Upstream Color
2013, in 3 top lists Check -
92
Primer
2004, in 6 top lists Check -
93
The Arrival
1996 — a.k.a. Shockwave, in 0 top lists Check -
94
Escape from Tomorrow
2013, in 1 top list Check -
95
This Is the End
2013, in 0 top lists Check -
96
Riddick
2013, in 0 top lists Check -
97
Tucker and Dale vs Evil
2010, in 1 top list Check -
98
Wrong
2012, in 0 top lists Check -
99
Interstellar
2014, in 13 top lists Check -
100
The Sacrament
2013, in 0 top lists Check
Showing items 76 – 100 of 127