Benji_C's favorited movies - page 5
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
608
Brink
2018, in 0 top lists -
520
Broken Flowers
2005, in 2 top lists Check -
177
The Brood
1979, in 5 top lists Check -
107
A Bug's Life
1998, in 4 top lists Check -
54
The 'Burbs
1989, in 1 top list Check -
348
The Cable Guy
1996, in 0 top lists Check -
506
Candyman
1992, in 1 top list Check -
373
Captain Voyeur
1969, in 0 top lists -
435
Casino
1995, in 11 top lists Check -
459
Cerdita
2018, in 0 top lists -
150
The Changeling
1980, in 3 top lists Check -
544
Chef Donald
1941, in 0 top lists Check -
542
Children of Men
2006, in 13 top lists Check -
393
Christine
1983, in 1 top list Check -
230
A Christmas Story
1983, in 4 top lists Check -
134
CKY2K
2000, in 0 top lists Check -
319
Climax
2018, in 3 top lists -
205
Clockers
1995, in 0 top lists Check -
715
CODA
2021, in 6 top lists -
252
Cold Mountain
2003, in 1 top list Check -
331
Cold Skin
2017, in 0 top lists -
557
Conventional
2015, in 0 top lists Check -
522
The Cooler
2003, in 1 top list Check -
288
Córki dancingu
2015 — a.k.a. The Lure, in 2 top lists Check -
298
The Count of Monte Cristo
2002, in 0 top lists Check
Showing items 101 – 125 of 725