Dief88's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
2
Badlands
1973, in 23 top lists Check -
3
Two-Lane Blacktop
1971, in 13 top lists Check -
6
Citizen Kane
1941, in 39 top lists Check -
7
The Boxer
1997, in 0 top lists Check -
8
Tôkyô monogatari
1953 — a.k.a. Tokyo Story, in 27 top lists Check -
9
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
12
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
13
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
14
East of Eden
1955, in 11 top lists Check -
15
Adventureland
2009, in 0 top lists Check -
16
Like Crazy
2011, in 1 top list Check -
17
The Best Years of Our Lives
1946, in 29 top lists Check -
18
Drive
2011, in 8 top lists Check -
19
City Lights
1931, in 34 top lists Check -
20
The Thin Red Line
1998, in 14 top lists Check -
22
Beasts of the Southern Wild
2012, in 4 top lists Check -
26
Mary Is Happy, Mary Is Happy
2013, in 0 top lists Check -
27
Silvia Prieto
1999, in 1 top list Check