Hellabased's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
4
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
6
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
8
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
9
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
15
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
16
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
17
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check -
20
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
24
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
27
District 9
2009, in 10 top lists Check -
33
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
35
Avatar
2009, in 13 top lists Check -
36
The Incredibles
2004, in 13 top lists Check -
46
Spider-Man
2002, in 7 top lists Check -
50
Iron Man
2008, in 7 top lists Check -
53
Independence Day
1996, in 8 top lists Check -
54
300
2006, in 6 top lists Check -
58
Transformers
2007, in 4 top lists Check -
61
X-Men
2000, in 5 top lists Check -
62
The Mummy
1999, in 4 top lists Check -
67
Batman
1989, in 9 top lists Check -
70
I, Robot
2004, in 3 top lists Check -
71
The Lost World: Jurassic Park
1997, in 4 top lists Check -
72
The Bourne Identity
2002, in 5 top lists Check -
79
King Kong
2005, in 6 top lists Check