Ianjd's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
2
Oldeuboi
2003 — a.k.a. Oldboy, in 34 top lists Check -
3
Ghostbusters
1984, in 13 top lists Check -
4
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
5
Die Hard
1988, in 21 top lists Check -
6
Blazing Saddles
1974, in 14 top lists Check -
7
Barton Fink
1991, in 8 top lists Check -
8
Beetlejuice
1988, in 5 top lists Check -
9
Crumb
1994, in 12 top lists Check -
10
Dead Ringers
1988, in 12 top lists Check -
11
Punch-Drunk Love
2002, in 12 top lists Check -
12
Bottle Rocket
1996, in 3 top lists Check -
13
Manhattan
1979, in 20 top lists Check -
14
Magnolia
1999, in 17 top lists Check -
15
Batman Returns
1992, in 8 top lists Check -
16
Space Jam
1996, in 3 top lists Check -
17
A Christmas Story
1983, in 4 top lists Check -
18
Mean Streets
1973, in 22 top lists Check -
19
Short Cuts
1993, in 9 top lists Check -
20
They Live
1988, in 7 top lists Check -
21
Gremlins
1984, in 4 top lists Check -
22
There Will Be Blood
2007, in 20 top lists Check -
23
A Serious Man
2009, in 8 top lists Check -
24
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
25
The Sandlot
1993, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 183