Sunshinedusk's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
One Flew Over the Cuckoo's Nest
1975, in 35 top lists Check -
3
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
4
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
5
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
6
Monty Python and the Holy Grail
1975, in 23 top lists Check -
7
El laberinto del fauno
2006 — a.k.a. Pan's Labyrinth, in 33 top lists Check -
8
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
9
The Princess Bride
1987, in 19 top lists Check -
10
Tonari no Totoro
1988 — a.k.a. My Neighbor Totoro, in 23 top lists Check -
11
Bride of Frankenstein
1935, in 19 top lists Check -
12
Young Frankenstein
1974, in 14 top lists Check -
13
The Blues Brothers
1980, in 11 top lists Check -
14
Who Framed Roger Rabbit
1988, in 16 top lists Check -
16
Chicago
2002, in 7 top lists Check