Aliciaf89's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Inception
2010, in 21 top lists Check -
2
Memento
2000, in 27 top lists Check -
3
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
4
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
5
Serenity
2005, in 3 top lists Check -
6
The Hurt Locker
2008, in 13 top lists Check -
7
Kiss Kiss Bang Bang
2005, in 4 top lists Check -
8
Blow
2001, in 0 top lists Check