Amrsam's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
3
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
4
Inception
2010, in 21 top lists Check -
5
The Hateful Eight
2015, in 2 top lists Check -
6
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
7
It's a Wonderful Life
1946, in 33 top lists Check -
8
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
9
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
10
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
11
Django Unchained
2012, in 12 top lists Check -
12
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check