Blackbird's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Moonstruck
1987, in 10 top lists Check -
2
Tombstone
1993, in 2 top lists Check -
3
Romeo + Juliet
1996, in 7 top lists Check -
4
The Virgin Suicides
1999, in 6 top lists Check -
5
Ghost World
2001, in 8 top lists Check -
6
Gremlins
1984, in 4 top lists Check -
7
The Goonies
1985, in 5 top lists Check -
8
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
9
Fear and Loathing in Las Vegas
1998, in 6 top lists Check -
10
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
11
Zoolander
2001, in 5 top lists Check -
12
Young Frankenstein
1974, in 14 top lists Check -
13
Black Dynamite
2009, in 1 top list Check -
14
Monsoon Wedding
2001, in 8 top lists Check -
15
Mysterious Skin
2004, in 3 top lists Check -
16
Beetlejuice
1988, in 5 top lists Check