Bogut12's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
3
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
4
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
5
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
6
Django Unchained
2012, in 12 top lists Check -
7
12 Years a Slave
2013, in 22 top lists Check -
8
Gravity
2013, in 12 top lists Check -
9
Interstellar
2014, in 13 top lists Check -
10
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
11
Gone Girl
2014, in 12 top lists Check